Cameron Highlands part 1

Assalamualaikum 

tak payah jambu sangat nak bagi salam boleh takk?
hisshh, okay tanpe membuang mase


Pada suatu ketika dulu, satu rombongon asrama telah berombong ke Cameron Highlands.
Oleh itu, saksikanlah gambargambar di bawah yang mana aspuri terbilang
perasan comel di sana :)
* haha boring kan bahase aku? 

pemberitahuan : entry ini entry bergambar shj. tiada huraian yg lebih jelas kenape dan mengape dan bagaimane kami ade di sini. tuan blog memanglah seorang yg pemalas.ngee, chill :D

lakk? gambaa nak retro..tah pape ekk?


tempat mandi-mandee :)


yang nie dah kenape? nak lempang?



ouh ciptaan Allah :0



 biaselah kanakkanak jakun tak selalu pegi sini memang macamnie,
beri mereka support kay?
# ape kau merepek?!

* iklan jap
ADE MACAM RETIS KOREA TAKK?
alaa yang nobadinobadibatyouuu
hihikk *


eh kau boleh tepi takk pikah? hishh rase nak sepak je bontut
dye. geram nie geram nie.



hahh nak sangat ngan pokok buruk nie kann? posing kau sampai lebam,
jangan balik Malaysia lagi okeh!
* yaAllah aku merepek lagi


nyummnyummm * sedap kann?
dua henggett jeeek 
beli sepuloh percuma dua puloh 
baloi berbaloi



cantik takk?cantik2.dye claim diri dye persatuan orangorang popular
ngee, layannnnn *


kay lahh, nanti kite update lagi k? nanti entry panjang2 bosan pulak.
korang tido baek2 yee?
alolololololo
* gedik
k baiiiiiiiiiii

2 0 comments:

KhaiZa said...

seronoknya.. jalan2 kat cameron

Melyssa said...

haha, takdelah sis..

rombongan skola :)

 

Blog Template by YummyLolly.com