Ceritera Penutup 2011

fuhhh fuhhh, tarik nafas, tahan, lepassss
fuhh fuuuuh, tarik nafaaas, tahaaan 5 minit, oke byebye go die no oxygen at all
Haa haa,
naseb baek hidup lagi nie, kalau dah mati nanti korang lawat aku ye di kubur,
jangan lupe sedekahkan al-fatihah sekali :)

" Semangat yang kuat mampu mengatasi apa sahaja cabaran yang datang."


Oouh ye kate motivasi nie tadi aku google kejap. hm
untuk ape? tah sajeee tralalaaa
tibe-2 otak buntu stuck ayat nak cakap tak terkeluar
okay harinie ramai sangat carik pasal dengan aku, aku tidak tahu mengape, itu sebab kate motivasi atas tadi tu maybe untuk aku kot *_____*



yess, sape nak carik pasal dengan aku?
laaai laaai *




malam nie aku bukan nak mengadu nasib tentang itu, jauh sekali meng-gebang
tatkala hati celaru tidak menentu,
otak pula berhenti berfungsi, * cehh itu tipuu
datang seorang jejaka memberi aku kesempatan utk senyum seketika, teheee
hahaa


jeng




jeng




heree ~





apekah? 
err...


clue please? okay he is my baby, dont take him from me, haha lol joke
annoying rite? who cares ~


^_______^

haha, he's my classmate laa, dia gay. eh sorry, taklah, lol joke padma.forgive me.
dia sporting, baik, jyeahhh inilah dinamakan satu Malaysia pelbagai bangsa :D
VIKRAM, jangan pernah fikir aku maafkan kau, haha
walawehh, rindu laa kt 4 Pearl lepasnie, i want my class back
no Diamond class, pleasee.
Okay kalau macamtu buat sekola sendiri Malissa!
ngeheee *


Lepasnie balek hostel, booooringgg, tapi tkpelah one year only laa!
habis spm kau boleh buat preparation utk kawen ye mel? alolooo jgn risau *_*
apenie? har har . calon pun tkde, stop it lah mel
lepas spm belaja dulu ye :)
jangan gatal sgt nak kwen :P


apekate kau terime je hakikat mate aku lagi besar dari mate kau?
bhahaha

aku tak kire, tahun depan aku nak satu dorm dengan kau fyqa hensem and dengan akak-2 form 6.
macam biase, setiap petang kejut aku pukul 6, sebelom tu copkan shower dulu,
Akak Syafeeca, lu taiko kan?
kasi pecah kepala itu budak yang curik baldi baju gua okay?
hahaha .

ini last entry aku untuk 2011.doakan aku dapat tempuh tahun spm dengan jayanya yee .
azam? tk payah tanye. aku tahu nak listkan. haha
good luck juga utk semua yg amek upsr, pmr, mahupon spm tahun depan!
be the best, make ppl proud of us :D


p/s : sorry entry aku kali nie macam kecelaruan yang tidak dapat dibendung lagi. hm bye
assalamualaikum :)

4 0 comments:

nur syafiqah said...

aku saba je la gn kau T___T
x pe kau muahahahahhaa

malissaXD said...

hahaha, tapi faten cakap dorm puan tentukan lahh *_______*

Fatima Z. said...

Nice Blog (:
but it would be great of you when you translat your post into english :D to make it understandable for me(:

Would you like to join/follow my blog?
http://tffc-byfatimazaahn.blogspot.com
That would be nice of you thank you ♥

malissaXD said...

nyway, thanks for reading :)

 

Blog Template by YummyLolly.com