Awan kelabu ::

Bissmillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum .
# Harini nak gune saye .
whoa, jarang-2 sekali saye memulakan entry dengan bismillah .
teheee, tkpelah kan lebih afdhal tuuuwww --'
saye dh mengagak dah, cuti CNY seminggu takkan terase begitu lame .
baguslah tu, cepat betul mase berlalu tupp-2 yeayyhhh esok SPM ! :)
hah yelahh sukenyee (;
sejujurnya perasaan takut meluap-luap beraja di hati membuatkan terkadang aku tersasar keyakinan 
utk meniti hari-hari menuju peperangan .
Aceeewahhh, percayelah. mase berlalu dengan pantas sepantas kilat tanpa menghiraukan leka 
yang terbina dalam hidup saya. mahupun anda.



Mengapakah begitu sastera saye pada hari ini? maaf, tidak dapat dirungkai.
Apa yg pasti, bidang penulisan memang menjadi pilihan dibandingkan sains tulen yang 
mampu memecahkan kepalaku 360 darjah menjadi cebisan-2 kecil setiap kali p&p berlansung. 
(maaf,hiperbola tersangat)



Terkadang aku terfikir sejenak mengapa manusia dinihari begitu angkuh dengan dirinya dan lebih senang dengan berpersonaliti begitu. hebatkah anda? melebihi yang Esa?


Memangg, setiap insan di dunia ini terpalit kelebihan masing-2 atas kurniaan dari yang Maha Kuasa.
Akan tetapi mereka seakan alpa yang kelemahan juga sentiasa datang dari diri kita. diri saya. mahupun anda. 
Maka itu, tidak perlulah berbangga dengan sifat mahupun kelebihan itu sehingga menimbulkan rasa jelik di hati yang lain. 




Mengertikah anda? Aku berlindung darimu ya-Allah dari bersifat sedemikian.

Assalam ;)


# kecewa dengan sikap segelintir manusia yang tidak tahu apa itu erti hormat. maafkan aku sepanjang keterlanjuran kata dalam secebis coretan kali ini . 

0 0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com